.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بیست و ششمین یادواره شهدا شهر سورک برگزار می شود

میاندرود : بیست و ششمین یادواره شهدای شهر سورک با حضور خانواده های معزز شهدا، جانبازان، آزادگان ، یادگاران 8سال دفاع مقدس، مسولین و امت ولایت مدار برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگار شمال نيوز از میاندرود ، این مراسم جهت ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان و میثاق مجدد با شهدا و امام شهیدان، شنبه 6 ابان با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ حسین انصاریان همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع سورک برگزار می گردد.

حاج محمود محمدزاده مسول ستاد یادواره شهدای شهر سورک در گفتگو با ما در خصوص وظيفه و تكليف مسئولين و مردم در قبال انقلابي كه با اين دشواري و اهدا خون شهدا بدست آمده است گفت : وظيفه همه كساني كه داعيه دار اين انقلابند حال مي خواهند در هر پست و مقامي باشند اين است كه از دستاوردهاي اين انقلاب پاسداري كنند. ملتي سربلند و موفق است كه افتخارات گذشته خود را بشناسد و از آن درس بگيرد.

محمود محمدزاده ادامه داد باید روحيه فداكاري و شهادت طلبي در فضاي جامعه و در جان و دل تك تك مردم هميشه زنده بماند. مسئولين هم بايد در جهت خدمت رساني به اين مردم شريف تمام تلاش خود را به كار گيرند و از غرور و تكبر ، زر اندوزي ، رفاه طلبي و چنگ زدن به مطامع زودگذر دنيا پرهيز كنند چون اينها عواملي ايست كه مي تواند حتي يك ملت را به ذلت بكشاند .

یادگار هشت سال مقدس اشاره به مشولین داشت و گفت : مديران و مسئولين بايد سيره و روش شهدا را در زندگي خود و در خدمت رساني به مردم در پيش گيرند تا آن شالله در نزد شهدا روسفيد باشند.

وی در خصوص چگونگی حفظ دستاوردهای انقلاب و حفظ خون شهیدان ابراز کرد : برگزاري يادواره هاي شهدا ، چاپ و نشر خاطرات رزمندگان دفاع مقدس، توجيه و آگاهي بخشي به نسل جوان از زبان فرماندهان و آنهايي كه صحنه جنگ را از نزديك لمس كرده اند ، بازديد از مناطق عملياتي ، همنشيني با رزمنده ها و خانواده هاي شهدا و ارزش نهادن به آنها در عمل و نه در شعار و همچنين به كار گيري رزمندگان و آنهايي كه توانايي و تخصص كافي جهت ايجاد تحول در گوشه اي از اين مملكت اسلامي را دارند در مناصب مديريتي جامعه سبب خواه شد تا جوانان و مردم ما ، بایاد شهیدان راه آنان را ادامه دهند.

خاطر نشان می شود در حاشیه این مراسم از تندیس میدان امام حسین (ع) که مزین به یااباعبدالله می باشد توسط مسولین و مردم رونمایی خواهد شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

gh 6 آبان 1391
مداح مراسم چه كسي ميباشد؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.